sånt där som ingen har behov av att veta

1. Just nu pluggar jag, därför detta inlägg.
2. Jag har banan-, äpple- och päronfobi. (Du kan sänka ditt ögonbryn nu.)
3. Jag är inte speciellt otydlig med vad jag tycker om andra människor. (hehe..)
4. Jag säger nästan alltid vad jag tycker, även om jag inte alltid borde.
5. Min fisk dog en plötslig död för flera år sedan, eller så var det någon som inte gav firren mat. (oooupsi..)
6. Jag (är livrädd för) gillar inte hundar, katter, hästar, kossor, getingar, humlor eller DJUR i allmänhet.
7. Skräckfilmer är typ min största rädsla, kan knappt se action eller drama ibland. Åh hemskt!
8. När jag är stressad (så jävla orealistiskt), trött, uttåkad eller ledsen så duschar jag. Och när jag luktar illa deklart!
9. Jag har har ett ganska stort kontrollbehov.
10. Jag älskar mat mer än något annat. Liksom kolla här bara:

Hungrig? Ät mat!
Ledsen? Ät mat!
Godissugen? Ät mat!
Uttråkad? Ät mat!
Plugga? Ät mat!
Orolig? Ät mat!
Kolla på tv? Ät mat!

Ah, the list goes on and on liksom... mat♥ Nu ska jag plugga, tralalala (FUNSUCKER!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0