kärlek på flaska

Jag är väl inte så bra på sånt här, egentligen. Men vill ge er några grymma tips som verkligen funkat för mig!


Jag har torr hy som bara den och jag har också en del problem med finnar, vilket innebär att jag inte kan smörja in mig med fet salva!

Clinique finns i olika set numrerat från 1-3, beroende på vilken hudtyp man har. Själv har jag nummer 1, vilket är för torr/mycket torr hy. Egentligen finns det en flaska till, med lotion. Men min är i princip slut och jag tycker att Ganier funkar bättre. Dessotom är Cliniques lotion ganska dyr! (Men verkligen prisvärd)

Så jag rekommenderar Clinique för er som har finnar, torr hy, hudfläckar eller annat! Det är väl lite dyrare än vanligt men sååå prisvärt och dessutom är det dryga grejer som räcker länge!

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0