my inspiration has run dry

Ojsan, anar en olagligt tråkig bloggare här!( rubriken talar åt mig) Jaja, det kommer väl.

En liten sumering av min helg(heter det sumering..?) :

Jag har nackspärr eller något sådant //Mitt hår är kort // Fina vänner // Mys med mamma // Årets första kubb //Flera grilltillfällen //Jag har mördat min tå // Vissa vet inte att man bör blända av, även för mopedister(dö snälla) // Fika i mängder // Baka, baka liten kaka // Kärringstopp // Pannkakor // Poker // Chicago

Nu ska jag och min bitch till nacke försöka sova. Tån är inte heller så trevlig av sig. Jag anar fel tid i månaden på dem båda!

MVH
Sveriges för nuvarande mest tråkiga blogg






Så bra så jag grinar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0