skitlördag

Eller nej, jag gjorde en grym sallad, grillade med Becka och badade med henne och Felicia. Sen kanske jag panikbromsade ganska hårt i rullgrus (sjukt korkat, jag vet om det och visste det redan innan, men i alla lägen tänker man inte helt klart.) och fick spendera kvällen/natten på akuten under tiden då Loreen vann ESC. Highfive Tilda! Nu gör jag ont överallt, mest i min svullna och såriga hand tror jag. Det var bara fötterna och huvudet som kom undan utan skador, haha! Men, I'll survive!


Ser väl inte överdrivet glamouröst ut, men jösses så gott det var! Har matvete i för att det ska bli mer mättsamt, dessutom är det nyttigt och gott! Skulle kunna lägga upp en bild på min hand också, men vem skulle bli sugen på min sallad då? Det går ju inte för sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0