take my hand, it's alright cause tonight we can fly


Såhär mår jag just nu! Benen, fraförallt låren och fötterna värker som jag vet inte vad. Gick i världens skitskor för att jag inte ville skita ner mina sprillans nya springskor och så trampade jag på massa hårda grejer på den iskalla sandbotten!(dear god, jag badade!) + att jag har träningsvärk som heter duga. Kom nu på att jag kanske ska nämna att vi har haft vandringsdag idag (= vandra upp och ner i skogen hela dagen).

Men bortsett från detta, så måste jag säga att jag mår helt sjukt bra. Känns hur bra som helst att få höra från flera håll att jag blivit en bättre tjej. Åh, förlåt men jag är så jäkla glad för det! Upplevde ni det som skryt så får det vara så för denna gången, för jag är så stolt över mig själv!

Ha en underbar helg hurrni, själv kommer jag nog inte lyfta på rumpan många gånger! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0