So you can keep knockin' baby, but there ain't no way I'm ever letting you in

Jag är helt jävla galen i ljus. Galen i allt som är mysigt. Köpte mig nya ljushållare och väggdekor idag, så nu sitter jag och myser som sjutton. Ska beställa hem en sänghimmel någon dag när jag får tummen ur också! Just nu vill jag verkligen åka in och träna, men har allt för mycket läxor och skit för det. Får skynda på lite så kanske jag hinner ändå!! Imorgon blir det ingen träning, måste till prutt kss, luktar jätte mycket fis verkligen!
Så otroligt ful att det inte ens finns ord att beskriva med :')

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Matilda :D

Svar: Haha, Hej Emelie!! :)
onestepback.blogg.se

2012-11-15 @ 21:19:50
URL: http://emelieantonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0