du är för fin för det trash du gillar

Mår så jääävla bra, det var säkert jätte nyttigt och smart att dra till gymmet med världens förkylning förut. Älskar nässpray så mycket också mtp att det känns som något nytt slags världskrig i vardera näsborre när man sprutar upp den där skiten, sjuttan vad äckligt det är. Snart är jag även användbar som skådespelare i Rudolf med röda mulen eftersom jag konstant snyter mig i skolans jävla sandpapper. Kan väl också passa på att älska mig själv för att jag varit så aktiv på medicinlektionerna de senaste veckorna då jag har prov på onsdag, tänk om alla var så bra som jag. SEN så tänkte jag förut, jag äter lite glass så kanske det hjälper mot min hals. Ett halvt glasspaket senare började jag minnas en liten defekt jag har, juste, jag är ju laktosintolerant. Nu behöver ingen få några mentala bilder om att jag sprutlackerat toaletten eller något, för så var det ej, jag hann faktiskt ta min medicin i rättan tid.
 
MEN GODNATT DÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0