Jag är hellre ensam än lycklig med någon annan

OKEJ, jag känner lite spontant såhär...kära gud/jesus/tomten who ever som bestämmer, VARFÖR HATAR DU MIG SÅ?! När jag hade halkat fram i kylan till min praktikplats sisådär efter 6 imorse, så möts jag av en stor fet, röd lapp på dörren...''OBS!! Maginfluensa går på avdelningen!'' Jag lovar, blir jag smittad nu så vet jag inte vad jag gör. Efter min nära döden upplevelse förra veckan så vill jag aldrig i hela mitt liv kräkas igen (vem fan vill det för övrigt?). Överlevde dagen i alla fall, dränkt mig i handsprit hela dagen!! Väntar på att mami ska komma hem, ska göra ett försök av att få med henne till gymmet. Hurtigbullen har ju skffat gymkort nu hahaha sötis
 
MEN WELL, nu ska jag värma min frusna kropp i min beloved säng.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0