Behöver lite kärlek från fel sort och sympatier från fel håll

8-16 idag, tufft liv! Nä men det har gått att överleva. Dock jävligt arg för att min kropp alltid ska såsa ihop sig när den verkligen inte får, så det blev inget gym idag. La mig på mormors golv och åt bullar istället. Fan vad bra. Pluggade som en galning förut och för en gångs skull, så kan jag det mesta. Då kommer jag på att provet är samma tid som jag ska till tandläkarn. Kan inte något högre väsen känna sympati för mig och bara ge mig massa godis? Nä men jag ska väl sova.
Träningen ger resultat. SNÄLLA humorbefiade människor, självklart skojade jag. Or do I look like a muskelberg to you? Jag är rätt grinig förresten!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0