your best days were some of my worst

Hej på er! Tänkte faktiskt skriva lite idag, chockerande, eller hur? Men här har ni en sammanfattning i korta drag...
 
Har slutat jobba nu, spenderat en natt på en jättefin båt, flyttat mitt pick och pack hem till pappa och nu på kvällen tog jag & Åsa en pw.
 
Imorse ringde min chef från sommarjobbet och frågade om jag kunde tänka mig att jobba mer i sommar och till och med efter sommaren! Blev jätteglad! Stannar nog hos pappa tills jag börjar jobba igen eftersom vi ska till Stockholm i helgen, får se om jag kanske åker till sommarstugan något nu i veckan också. Sådär, det var väl lite kortfattat av vad som snurrat nu det senaste osv!
 
Så kul att leka med kamerainställningarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0