äckel är bara lego till mitt poduim

Hej kompisar, hoppas att ni har ett kanonbra lov!! Jag spenderar mitt hemma hos pappa, vilket är skönt. Saknar mitt ''gamla liv'' ganska ofta faktiskt, att vara nära alla gamla vänner och familjen alltså. Annars? Verkligen inte.
 
Hursom haver, igår (måndag?) träffade jag Sofie i stan en sväng och var även med Emy! Var hemma någon liten stund och åkte sen till Johanna och spenderade natten där! = 3 grymma brudar på samma dag. Inte fyskam.
Kom hem runt sextiden och har umgåtts med min familj sedan dess. Nu kollar jag på svampbob med tända ljus och te!! Överväger att sova då mina ögonlock är rätt hängiga, får se hur det blir där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0