Den vackraste stunden i livet var den när du kom

Hejhejhejhejhejhejhej zup? Näe men jag har valt att inte skriva här, för jag har inget bra att säga. Och jag känner att så länge jag bara har massa deprimerande att säga så håller jag tyst! Men nu känns det okej, har hängt med min pingla igen! Förbannat bra är hon japp.
 
Imorgon är det alla hjärtansdag för den som missat det, inget större fan av denna dag. Överskattat precis som alla andra såna där bajsdagar. Ursäkta mognaden. Ska gå upp lika tidigt som lillasyster imorgon (dvs tidigt som satan), vara barnvakt tills far kommer hem, sen ska jag nog hänga med Emy♥
 
Men nuuuuu, ska jag kolla på Angus, thoungs and perfect snogging bara för att det var så jädrans längesen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0