Jag skäms för att säga att du är kvar i mig, skratta åt det för då kommer jag kanske över det.

Eftersom lördagsplanerna inte blev som de skulle, så gjorde jag detta.. (lånade av Emelie)

 

Vem var den senaste du pussade? – Lillasyster, sen fick jag maginfluensa, tack pluttan!
Gillar du nån nu? – Nein
Vad gjorde du inatt? – Spräckte skärmen och snurrade runt i Lidköping (det var väl igårkväll men..)
Och i förrgår natt? –  Då sussade jag så gott!
Vad gör du innan du ska sova ? – Tvättar bort smink, borstar tänderna, dricker vatten och pillar på telefonen.
Kan du prata med din mamma om allt? – I princip
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? – Ja
Såfall hur tog dom det? – Aldrig suttit i den sitsen
Hade du blivit glad om din pojkvän pussade dig? – Hade jag haft en så!
Choklad eller glass? – Choklad, glass är äckligt.
Stövlar eller sneakers? – Beror väl på vädret!
Kjol/klänning eller jeans? – Jeans för sjutton

Fakta
Hårfärg: Rödhårig, vet faktiskt inte vad jag har för hårfärg egentligen längre.
Längd: Heh, 158
Frisyr: Lockigt/vågigt/fluffigt, normallångt. Plattar nästan alltid dock.
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 34-36
Humör: Varken upp eller ner faktiskt
Vänster eller högerhänt: Höger

Tio saker om ditt liv:
Har du nånsin varit kär? – Ja
Tror du på kärlek? – Jadå
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? – Ja
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? – Ja
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – Tyvärr
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? – Tror faktiskt inte det
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? – Svårt att säga
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Nej

Tio saker:
Kärlek eller rik? – Rik på kärlek, nä fan vad klyschigt
Vin eller öl? – Beror på!
Dag eller natt? – Kvällar
One night stand eller förhållande? - Måste man bestämma allt?
Tv eller internet? - Internet
Pepsi eller cola? – Cola
Vild fest eller romantisk hemmakväll? – Hemmakväll, romantik är äckligt
Färgfoto eller svartvita? – Beror väl på vad det är för bild!
Telefonkontakt eller face to face? – Face to face, dock är man ärligare via telefon..

Tio ''Har du nånsin?''
Har du nånsin viljat ta livet av dig? – Haha ja, men man var så dramatisk förr!
Har du nånsin gjort något du ångrar? – Finns det någon som inte har gjort det?
Har du hoppat bungy jump? – Ew nej
Har du nånsin varit med i en olycka? – Räknas världens töntigaste krock så japp!
Har du nånsin ätit en hel tårta? - Gudnej
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? – Ja, fast inte på riktigt
Har du nånsin gått på bio ensam? – Tror jag inte
Har du nånsin tyckt att världen suger? – Haha ohja

Två grejer:
Har du någonsin blivit jagad av polisen? – Jagad & jagad...nää
Sover du helst själv eller med någon? – Själv faktiskt

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? – HAHA, vad tror ni? antagligen
Skulle du vilja kyssas nu? – Nah

Kan:
Kan du röra på öronen? – Nein
Kan du slicka dig på näsan? – Hahahahaha med min tunga? nej
Kan du kolla i kors med ögonen? – Japp
Kan dina föräldrar lita på dig? – Ja faktiskt
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? – Kan jag väl!
Kan du va på en fest utan att dricka? – Det kan väl alla?
Kan dina vänner lita på dig? – Det tycker jag
Kan du tänka att pierca dig i naveln? – Det är jätte fint, men nej tror faktiskt inte det.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? – Vad ska man ha pengar till annars?

Har:
Har du pussat någon som är fyra år äldre? – Heh ja
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? – Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är tre år äldre? – Nej
Har du blivit påkommen när du har haft sex? – Nix!

Vem:
Vem älskar du? – Min familj och mina vänner!
Vem är den bästa artisten/gruppen? – Håkan älsklingen
Vem pratade du senast i telefon med? – Janne
Vem är snällast i världen? – Typ Matilda Heidenvall, hur orkar du kvinna?! Saknar dig!!
Vem vill du prata med nu? – Mamma, saknar henne hihi
Vem sov du senast med? – Det håller jag för mig själv
Vem vet allt om dig? – Johanna vet nog faktiskt det mesta
 
 

Kommentarer
Postat av: matildus

Hahaha,om du var här skulle du få en kram nu fintildus

Svar: Haha goding!!
onestepback.blogg.se

2013-03-03 @ 20:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0