You're loveable, so loveable, but you're just troubled

Kul att du frågar! :) Jag har lagt mitt förstahandsval på Restaurang, Kök och servering på De la Gardie i Lidköping! Självklart vet jag ju inte om jag kommer in där ännu, men till 99% skulle jag säga :)
(Snodd från Emmy, hoppas det var okej!)
Har tusentals mer bilder, men mer bjuder jag inte på. Ser förjäklig ut på varenda en. Håruppsättningar klär inte mitt ansikte har jag lärt mig nu. HAH. Efter avslutningen blev det Sista natten med gänget, det var kul! Dock var dagen där lite vääl lång..
Mina betyg är inte skyhöga, inte alls. Men jag har ganska svårt för skolan och att jag lyckades höja mig i fyra ämnen på en termin och inte sänka mig i något, det kändes hur bra som helst! Jag har verkligen jobbat efter mina begränsningar!
Men 9D, ni är för det mesta pain in the ass, men inget snack om saken...Fasen vad jag kommer sakna er!

Kommentarer
Postat av: emmy bergh

såklart det var okej :D

2012-06-17 @ 16:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0