kom och lär dig samvetets ekvation

Jag är världens lyckligaste Tilda numera! Vet inte hur detta har skett, men det känns bra! Jag längtar tills jag vaknar imorgon för då finns det pannkaka i kylen som mamma gjorde till mig förut♥ Hehe jag gillar mat, men ni visste det eller?

Hade tänkt att jag skulle plugga nu innan sömnen tog över helt och hållet, men jag tror inte ens att det är värt att försöka tyvärr! Lika bra att börja med innan-sov-processen. Alltså klicka igång alla 3 väckarklockor(lite svårväckt sådär), borsta tänderna och allt det där. Åh ett sådant meningslöst inlägg, är det inte fint? God natt hurrni!



(En liten hyllning tillägnad morgondagens pankaks-frukost eller något)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju haft rött hår o så, har du några tips typ? Gillar din blogg btw!

2012-05-15 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0