som sår i dina ögon, du kan bara se då och då med dem

 
Okej låt oss vara ärliga såhär på lördagskvällen (jag har inget att göra okej).
• Jag mår riktigt dåligt om någon äter äpple eller päron i närheten av mig, alla frukter egentligen, men frääämst äpple och päron.
• Jag hatar lukten av yoghurt, speciellt på morgonen.
• Jag tycker synd om människor som inte vågar vara sig själva, utan måste göra som alla andra hela tiden.
• Jag är lite väl tydlig med vilka människor jag inte tycker om, inte så bra alltid.
• Jag älskar Håkan så jäkla mycket och har gjort det i typ tusen år, okej 6 år kanske.
• Jag kollar alltid under sängen innan jag ska sova.
• Jag kan bli riktigt jävla arg och frustrerad pga av jobbiga ljud runt omkring mig, vilket kan ge ganska grova missuppfattningar eftersom det inte är så lätt för andra att förstå.
• Jag är riktigt jäkla blyg och försiktig bland nya människor och raka motsatsen bland mina vänner.
• Min familj betyder mer än någonsin för mig, bästa människorna som finns.
• Jag önskar att alla visste allt om mina ''avvikelser'', hade varit så mycket enklare då.
• Jag vill jobba med cancersjuka barn i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0