denna sidan vaknade jag på idag




Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag blir tokig på all kesella och keso!! De smakar skit och är hur fett som helst?!
Jag har försökt, men de går fan inte?!
You go girl! :)

Svar: Haha men eller hur, man kanske inte behöver ha det på precis allt man stoppar i sig heller! :o
onestepback.blogg.se

2013-02-07 @ 10:33:06
URL: http://fannyannlovisa.blogg.se
Postat av: Anonym

De är väl upp till var & en om man vill äta de? De är inte fett. De är bara 1% i fetthalt. De är så mycket nyttigare än en massa andra saker som vitt bröd & annat skit. Så sluta klaga.

Svar: Jag har inte sagt att varken keso eller kesella är onyttigt :) Dock tycker jag att det går till en överdrift när folk tror att de är nyttiga för att de kletat lite keso på den vita rostmackan. Du behöver inte brusa upp så, jag äter keso själv och tycker det är jätte gott! Tråkigt att du inte lämnade något namn
onestepback.blogg.se

2013-02-07 @ 11:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0