bloppis!

Bild 1 - Army-jacka, köpt på Urban outfitters. Står ingen storlek i, men Small skulle jag tro! // 200:-
Bild 2 - Stentvättad jeansjacka i oversize som är så jävla snygg, men kommer aldrig till användning.. // 200:-
Bild 3 &4 - Topp från Only, stl.36. Hade redan slitit av lappen när jag insåg att den var stor för mig.. alltså är den oanvänd. (det är inte en fläck på magen, utan det är lappen som syns igenom) // 100:-
Bild 5 - Peplum topp, använd någon enstaka gång. Small! // 75:-
Bild 6 - Kappa från Rut m.fl. 38 (liten i storleken), men för stor för mig. Oanvänd! // 150:-
Bild 7 - Långklänning, står att det är medium, vilket inte riktigt stämmer... Small skulle jag säga! // 50:-
Bild 8 - Peplum blus från H&M stl.36! // 75:-
Bild 10&11 - Skor (ej äkta) knappt använda (klackar är inte min grej) stl.35 // 200:-
 
Frakt tillkommer om man vill ha det skickat :)
Maila mig [email protected] eller skriv till mig på FB om du är intresserad av något!
(Priserna är såklart justerbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0