Svar

om kom och lär dig samvetets ekvation:
Du har ju haft rött hår o så, har du några tips typ? Gillar din blogg btw!

-Eftersom personen i fråga var anonym så tänkte jag slänga upp ett inlägg så hon/han (förmodligen hon, haha!) får svar på sin fråga ändå!

Japp, det stämmer att jag har haft rött hår! Det är en riktigt fin färg, men med många nackdelar tyvärr! För det första måste man färga håret riktigt ofta för att färgen ska hålla sig snygg. Och sen när man tröttnat på färgen är det riktigt svår att bli av med! Jag har hunnit färga håret brunt ca 5 gånger efter att ha varit rödhårig och i vissa ljus så skiftar mitt hår fortfarande i rött. Det är inte fult eller så alltså, men jag själv är ganska trött på det nu. MEN, om man känner sig riktigt sugen på rött hår och är beredd på att det tar lite extra energi och pengar så absolut! Det är en riktigt mysig färg faktiskt.

Hoppas du är nöjd med ditt svar!



Nu ska jag gå tillbaka till mitt pluggande och tagga sista skoldagen och fysikprov hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0